loading...
مرجع آموزش و ابزار WoW
Napo بازدید : 682 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

تلنت:
تلنتهای زیر تماما پیشنهاد هستند،اگر شما فکر میکنید با تلنت دیگری بهتر بازی میکنید درنگ نکنید.تلنت شما باید از روش بازی و رفلکس شما برگرفته شده باشد.
2v2: در آرنا دو نفره نقش شما بیشتر یک همکار است تا یک هیلر.شما باید به یار خودتان در دمیج دادن و CC کردن کمک کنید تا بتوانید کیل بگیرید.
تلنتهای پیشنهادی:
1-meleecleaver: مشاهده تلنت
در این تلنت شما میخواهید به یار خود در دمیج دادن کمک کنید در حالی که او را در حرکت نگه میدارید. hand of freedom زمان بیشتری بر روی یار شما خواهد بود.
2-secondary: مشاهده تلنت
شما در این تلنت یار خود را با استان کردن بیشتر هیلر کمک میکنید اما hand of protection زمان طولانی تری cd دارد و hand of freedom زمان کمتری بر روی یار شما خواهد بود.
3v3 & 5v5:
 تلنتهای پیشنهادی:
1-balanced: مشاهده تلنت
در کل یک تلنت متعادل که شما میتوانید freedom به اندازه کافی استفاده کنید. هدف اصلی شما در این تلنت هیل دادن و دور از دست دشمن قرار گرفتن/یا قرار گرفتن در خارج از line of sight  یا دید دشمن است.
2- 3v3 & 5v5 کمک در cc: مشاهده تلنت
مشابه تلنت متعادل بالاست اما شما نقش موثرتری در کشتن دشمن خواهید داشت،با کمک hammer of justice

Glyphs:
prime glyphs:
glyph of seal of insight
glyph of word of glory
glyph of holy shock

major glyphs:
glyph of turn evil
glyph of cleansing
glyph of beacon of light
توضیحات: glyph of hammer of justice کار شما را در استان کردن دشمن در مواقع ضروری آسان میکند و به شما کمک میکند تا قبل از فیر توسط وارلاک و پریست آنها را  استان کنید.در نهایت انتخاب با شماست.

minor glyphs:
glyph of insight
glyph of blessig of kings یا glyph of blessing of might
glyph of justice
در 2v2 شما ناچار هستید تا یار خود را در رسیدن به هدفهایی که سرعت بالا دارند به کمک seal of justice یاری کنید و مسلما نمیخواهید که تعویض پیاپی بین seal های مختلف مانای شما را تمام کند.

STATS:GEMMING,ENCHANTING,REFORGING:
اهمیت استیتس پالادین:
intellect>Crit>Spirit>resi>haste>stamina>mastery>hit>>others
البته این هم بسیار زیاد به نحوه بازی شما بستگی دارد. و همیشه این ارتباط ثابت نیست.هنگامی که شما ایتم و اسپل پاور بیشتری به دست میاورید سه گزینه crit,haste.mastery تاثیر متفاوت تری پیدا میکنند. به اعتقاد بنده haste  در آیتمهای s11 ارزش بیشتری نسبت به crit پیدا میکند و mastery بیشترین تاثیر را در s12 خواهد داشت. اما در حال حاضر با توجه به تلنت infusion of light کریت بیشترین تاثیر را دارد.
crit  در کاتا به بیشتر از 200% هیل نسبت به حالت عادی ارتقا یافته.  و hardcap و softcap  در crit  برای پالادین 40% و 35% خواهد بود. حالت 35% برای تیمهایی که یار شما اهورای 5% کریت به شما میدهد. در این حالت word of glory  شما بر روی کسانی که زیر 35% هیل دارند 100% کریت خواهد خورد و بیشتر از این میزان کریت کار کردن به ضرر شما خواهد بود. البته این به این معنی نیست که شما باید حتما این مقدار کریت داشته باشید. داشتن 40% کریت به این معنی خواهد بود که شما 55% شانس کریت در holy shock  خواهید داشت.
البته با در نظر گرفتن اینکه در wowzone  هنوز ایتمها ضعیف هستند و بیشتر در 2v2 آرناها طولانی میشوند توصیه اکید من به شما کار بر روی spirit است چون همه شماها تا الان به ضعف پالادین کاتا در کانا پی بردید.

GEM:
به یاد داشته باشید socket bonus  در آیتمهای pvp  معمولا ارزشمند هستند و میتوان برای هر رنگی gem  مناسب پیدا کرد.
اما بهترین gemها برای پالادین هیلر:
40 intellect برای سوکت قرمز
intellect+spirit برای سوکت آبی
intellect+crit برای سوکت زرد

ENCHANTING:
برای هد و شولدر میتوانید یکی از اینچنتهای PVP یا PVE  را انتخاب کتید. اینچنت هد با رپ هایجال و اینچنت شولدر با رپ ترازانه بدست میاید.
clock:50 int
chest:20 stats یا اگر گلد کافی برای این اینچنت ندارید میتوانید از 40 spirit یا 40 resilience استفاده کنید.
bracers:50 int
gloves:50 haste
belt:ebonsteel belt buckle و یک gem 40 intellect  بر روی آن
boots:50 haste/stamina+run speed
weapon:heartsong 200 spirit
shield:40 intellect

ADDONS:
با کمک این ادان ها کار شما ساده تر خواهد شد،به هر حال بدون اینها نیز میشود بخوبی عمل کرد.
bartender4:با کمک این ادان میتوانید action bar خود را اختصاصی کنید. آنها را در هر جای صفحه بگذارید یا اندازه آنها را تغییر دهید.
afflicted3:به کمک این ادان میتوانید CDهای دشمن را ردیابی کنید و نوار ابزارهای خود را هر کجای صفحه که بهتر است جایگذاری نمایید.در حال حاضر تولید کننده اصلی این ادان را آپ دیت نکرده اما نسخه هایی که توسط طرفداران بروزرسانی شده است موجود میباشد.
gladius:راه ساده برای ردیابی حرکات دشمن مانند ریس کردن،مانا خوردن،کوول دان ترینکتها و همینطور مفید برای کامل کردن زنجیره ای از cc بر روی یک هدف با دیدن زمان cc بر روی آیکون دشمن.
spell alerter:به شما این امکان را میدهد که برای اسپلهای خاص زنگ هشدار بسازید.این هشدار میتواند تصویری یا صوتی باشد و برای لولهای مثل ریس کردن،اینترآپت و ... به کار رود ضمن اینکه به شما میگوید چه کسی توسط چه کسی CC شده یا ...

نحوه کار:
لول اصلی پالادین هیلر در کاتا holy shock میباشد.نه تنها به این خاطر که هیل میدهد بلکه به این خاطر که لولها و قدرتهای دیگر را فعال میکند.مثلا هر holy shock یه holy power فعال میکند. یا هنگامی که کریت میخورد infusion of light یا کاهش تایم کست holy light,flash of light یا divine light را فعال میکند. همچنین مانای کم نیاز دارد و بدون کست است. قدرت بعدی دیگر که تحول اساسی در پالادین هیلر میباشد word of glory است که به holy power نیاز دارد و بدون کست است.البته مقدار هیلی که میدهد به تعداد هولی پاوری که فعال است بستگی دارد. در کل تاکتیک اصلی این است که تا میتوانید هولی پاور فعال کنید و به کمک word of glory هیل بدهید. دیگر flash of light مانای بسیار زیاد میخواهد و باید تا حد امکان فقط در مواقع ضروری از آن استفاده کرد. holy light هم به طرز تاسف باری ضعیف شده و فقط مزیت آن مانای کم مورد نیاز میباشد.در کل تاکتیک اصلی شما برای هیلری این است که holy power بیشتری فعال کنید و از word of glory با سه شارژ holy power  و حداکثر قدرت استفاده کنید.حال شما با چند روش میتوانید holy power فعال کنید. اول با کست holy shock  و بعد با کست بعضی قدرتها مثل flash of light بر روی تارگتی که beacon of light دارد.یا با کمک crusader strike بر روی دشمن که میتواند حتی pet دشمن باشد و کمتر شما را با نزدیک کردن به دشمن به خطر بیندازد. اگر شما هدف دشمن باشید نیز هر 8 ثانیه شانس دارید تا holy power بر اثر اتک خوردن مستقیم به دست بیاورید. به این ترتیب تقریبا هر 8 ثانیه سه holy power فعال دارید و بعضی اوقات کریت خوردن holy shock باعث میشود تا شما بتوانید از flash of light بدون کست یا holy light با تایم بسیار کمتر یا divine light در مواقع حساس استفاده کنید. اگر هم شرایط حساس بود میتوانید از قدرتهای خاص همچون ترینکتها،awenging wrath،divine favor,guardian  استفاده کنید. در مورد aura mastery هم تغییر خاصی حادث نشده و هنگامی که با concentration aura استفاده شود به مدت 5 ثانیه کست شما اینترآپت یا کنسل نمیشود.البته استان هنوز هم میتواند کست شما را متوقف کند.مدت beacon of light هم افزایش یافته و دیگر نیازی نیست مداوم آن را تمدید کنید.البته هیلینگی که توسط این قدرت روی شخص با beacon of light اعمال میشود کاهش چشم گیری داشته و به حدود 50% کاهش یافته البته به جز در مورد holy light. در کل به نظر میرسد قدرت پالادین نسبت به 3.3.5 که تقریبا قدرت مطلق pvp بود کاهش یافته و متعادل تر گشته.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به وبسایت ورد آف وارکرافت ترگزس خوش آمدید
لطفا برای دسترسی سریع تر از موضوعات استفاده کنید
برای تماس با ما از ایمیل زیر استفاده کنید :
Support@traxex.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 5,149
  • بازدید کلی : 45,490